Tema: Re: Bulkos degimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-07 23:24:40
Žinosiu.. aš tiesiog tikrai nesitikėjau, kad virš 10 metų senumo
katalizatorius dar ką nors daro.. o šitas jau 23 metų senumo :)

Norėjau kažkada laužyne paimt tinkama nuo naujesnės mašinos.. Sužinojau
kainą, opraėjo noras :) Norėjo 250Lt už 95 metų audi katalizatorių..
susidariau įspūdį, kad visi jie tiek nori..