a, šitais, kol dar niekas tavęs neapipiso, ten ant įsiurbimo kolektoriaus, apie tą vietą kur jis atsišakoja į dvi dalis, yra vakuumo valdoma sklendė. Tai vat jai būnant uždarytai lygiai tokie simptomai. Ją valdo vakuumas, tai gal kas susikniso. Nes sugedus siurbliui, starteris turi sukt normaliai, tik nesikurt. Nes šituose varikliuose tai labai populiaru viską gydyt "restauruojant" siurblius, nors sugedę būna bbz kas. Pažystamam va kuro filtras buvo užsikišęs, variklis purtėsi, nevalino ir pylėsi mėlynais dūmais. Spėk kurią vietą, kaip susitarę, siūlė keist servisai? A, nu vienas tiesa išsiskyrė, siūlė restauruot turbą ir daryt kapitalinį :D On 10/02/2011 08:29 PM, Kestas. wrote: > Vsigi sako siurblio elektronika, ir tai ala "standartinis" gedimas, kuris taisosi nebutinai viso siurblio keitimu > (ala uztekti turetu "restauravimo") O "nekabina" gal kazkaip netaip issireiskiau - starteris varikli matosi sokdina, > bet labai jau lengvai, kaip be pasipriesinimo kuris jauciamas normalaus vedimo metu. > > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:j65f40$mj4$1@trimpas.omnitel.net... >> nuo to starteris nepradeda "nekabint" >> >> On 09/30/2011 01:57 PM, Suomis OOOO wrote: >>>> >>>> P1857 - variklio valdymo bloko klaida >>>> P0730 - Kontrol peradacy y peredatocnogo otnosenija: nepravilnoje >>>> peredatocnoje otnosenyje >>> >>> gali buti siurblys, siurblio dirzo persokimas >>> >>>