Tema: Re: Hidraulines zarnos
Autorius: Uu
Data: 2011-09-20 10:43:42
Su kiaura žarna nuėjus pas hanzafleksą gal ką nors padarytų. Paliktų
senus galus, o žarną pakeistų nauja.

Pastebėjimas: kažkuri žarna (ar tik ne ta pati iš pompos į kolonėlę)
turi viduje tokį kaip filtriuką, ar kaip čia pasakyt. Iš esmės veikia ir
be jo, tačiau tada triukšmingiau dirba pompa. Čia rašau tam atvejui, jei
hanzaflekse ar pan. padarytų naują žarną - jie darytų tik paprastą žarną
be jokių ten siaurėjimų viduje, kaip kad yra originale.

Mano pasirinkimas būtų eit per šrotus. Visgi ne tokia retenybė tas vairo
stiprintuvas, nuo daug modelių žarna tinka (ar ne?). Tai nemaža tikimybė
neblogos būklės rasti.