Tema: Re: keli Q del audi a4 2005m
Autorius: Audrius
Data: 2011-09-20 08:40:11
ok, dekui labai, bet:

1. kalba pakeiciau per meniu paziurejau, kaip Q keiciasi(mygtuku
spaudinejimo seka) ir pasikeite :) tik an borto kompo dar nelabai
suprantamai :(
2. DVD kazkokius radau, kaip ir siam moduliui, bet ... raso, kad neskaitomas
DVD, bl :( - turi omeny, kad i SD dorta irasius navi faila dirbs vietojo
ploksteles ?

TV mygtukas yra, bet manau, kad pacio modulio nera ...
BT iranga neveika, raso - telephone not instaled...bet jei BT sistema su
nuotoliu SIM rezimu, tai bent jau mano nuomone visiskas S, nes vazinejau su
Q, tai atmintis 250nr, i telefona neleidzia listi - l.nepatiko...

gal kokios rekomendacijos del laido su kokia programa pirkimo butu ? :)

Audrius