važiuoklė ta pati. O prancūzai tai taip taip, negenda visai. Turim čia vieną su 40kkm rida, pakaba priekinė tuoj perrinkta bus, termostatas 160Lt, vairo stiprintuvas pradėjo užsilenkinėt. O mazdos dar gi ir nerūdija visai. On 08/25/2011 10:11 AM, Zmogutis wrote: > Tai apie 2000 negalvoju bus senesne, nes kitu atveju i biudzeta netilpsiu. > > Tiek kad dabar susimasciau nes turiu A6 tai jei vaziuokles ir viso kito > tvarkymas toks pat brangus kaip ir pastarosios. Gal i koki prancuza ar > tai kokia mazda geriau paziuret. > > > On 2011.08.25 10:02, Sennat wrote: >> Viskas taip pat brangu. Ir musu keliuose labai sekmingai byra, kasmet >> turi >> keist/restauruot visokias traukes ir t.t. Plius, ~2000 m. uz 9000 lt, dar >> dyzeli nusipirksi tiktai lavona, o jei imsi benza, paprasta 1.8, 20v, tai >> nevalas visiskas o ryja mieste ~12 ltr. Kaip sake , benzas tik 1.8T arba >> daugiau, o dyzelis 1.9 vienas geriausiu varikliu, tik pinigu damest >> reikes... >> Siaip as A4 tikrai nepirkciau, geriau jau passat B5, nes zymiai daugiau >> vietos, o pakaba, varikliai tie patys. >> >> >