Tema: Re: MMI 2004/2005 metu OOOO?
Autorius: Samirua
Data: 2011-07-28 10:44:44
Pas jus stovi labai sena MMI versija 0770 - tikriausiai nuo gimimo nekeista
Paskutine kuria maciau - 5570
Atsinaujinti rekomenduociau, per ta laika istaisyta daugybe bugu su telefonu

Atsinaujinimui 3 CD guti Rutracker.org, atnaujinimas daromas savarankiskai,
butinai pagal instrukcija, nes yra niuansu - atnaujinti gali tekti kelis
kartus

Del telefono - ziureti instrukcija, pas mane nera jokio, tai pakonsultuoti
is praktikos negaliu

2011 metu navigacinis DVD su visa Europa ir Lietuva guli atviruose torrent
trackeriuose, apsaugos ant disko nera