Aš irgi taip ABS remontavau ne vienoj audi - sukalant daviklį giliau :)
Tiesa, pageidautina kokį oscilografą pasijungt prie daviklio ir pasukt
ratą - būna aiškiau, kurio rato ir kiek tą daviklį reikia įkalt.
Per giliai sukalus ABS daviklį bus "nudrožtas" jo galas į ant granatos
esantį dantratį. O po žiemos žiūrėk ir korozija užpuls, bus amen
davikliui. Todėl atstumas turi būti, tik labai nedidelis. Remonto
manuale berods apie kažkokį plastmasinį įrankį tarpui nustatyt kalba.
Bet veikia ir liaudiškas metodas - pastuksent atsargiai, kol atsiremia,
tuomet atgal per 0.1mm patraukt, ir sureguliuota.
Kartais aišku ir laidas/daviklis būna sugedęs, be kontakto, tada
oscilografas dar naudingesniu tampa. Neturint patartina bent daviklių
varžas pamatuot ("kompo" jungtyje) - turėtų būt apie 1Kiloomą, +- 10%.
On 2011.07.04 18:32, kastisv wrote:
> greiciausiai daviklis bus arba per daug islindes arba per giliai. man buvo
> kazkada su a8. po vaziuokles restauravimo daviklis buvo per daug islindes.
> uzteko lengvai stuktelt per ji.
> lengviausiai tai pajungt ant kompo ir biski pavaziuot. parodys kuris
> tikliai daviklis pjauna gryba.
>
> "g..@home"<g.domarkas@gmail.com> wrote in message
> news:iuse77$996$1@trimpas.omnitel.net...
>> dvi silkes q, tas pats, sustojant trumpam suveikineja abs, net
>> nespaudziant stabdzio. lupt visas granatas ir ziureti ziedus/daviklius?
>>
>>
>> On 2011.07.04 15:50, Snoopy wrote:
>>> Sveiki. Po kaladziu keitimo silkei kartais pries pat sustojant trumpam
>>> suveikia ABS. Buvo keisti ir amortikai su atramom ir guoliais.
>>>
>>> Kalades neprisitryne ir vienas ratas geriau "sukabina"? Ar nutampe ABS
>>> davikli kazkuri?
>>
>
>