Aš irgi taip ABS remontavau ne vienoj audi - sukalant daviklį giliau :) Tiesa, pageidautina kokį oscilografą pasijungt prie daviklio ir pasukt ratą - būna aiškiau, kurio rato ir kiek tą daviklį reikia įkalt. Per giliai sukalus ABS daviklį bus "nudrožtas" jo galas į ant granatos esantį dantratį. O po žiemos žiūrėk ir korozija užpuls, bus amen davikliui. Todėl atstumas turi būti, tik labai nedidelis. Remonto manuale berods apie kažkokį plastmasinį įrankį tarpui nustatyt kalba. Bet veikia ir liaudiškas metodas - pastuksent atsargiai, kol atsiremia, tuomet atgal per 0.1mm patraukt, ir sureguliuota. Kartais aišku ir laidas/daviklis būna sugedęs, be kontakto, tada oscilografas dar naudingesniu tampa. Neturint patartina bent daviklių varžas pamatuot ("kompo" jungtyje) - turėtų būt apie 1Kiloomą, +- 10%. On 2011.07.04 18:32, kastisv wrote: > greiciausiai daviklis bus arba per daug islindes arba per giliai. man buvo > kazkada su a8. po vaziuokles restauravimo daviklis buvo per daug islindes. > uzteko lengvai stuktelt per ji. > lengviausiai tai pajungt ant kompo ir biski pavaziuot. parodys kuris > tikliai daviklis pjauna gryba. > > "g..@home"<g.domarkas@gmail.com> wrote in message > news:iuse77$996$1@trimpas.omnitel.net... >> dvi silkes q, tas pats, sustojant trumpam suveikineja abs, net >> nespaudziant stabdzio. lupt visas granatas ir ziureti ziedus/daviklius? >> >> >> On 2011.07.04 15:50, Snoopy wrote: >>> Sveiki. Po kaladziu keitimo silkei kartais pries pat sustojant trumpam >>> suveikia ABS. Buvo keisti ir amortikai su atramom ir guoliais. >>> >>> Kalades neprisitryne ir vienas ratas geriau "sukabina"? Ar nutampe ABS >>> davikli kazkuri? >> > >