Tema: Re: REQ: filtru
Autorius: Uu
Data: 2011-05-16 18:40:01
silkė su ufo čia. Kažkada visas kalades keičiau į mintex. Na ir priekyje
pasidarė nesąmonė. Pasikeičiau priekyje kalades į ATE (tik kaina anų
baisi, 5x kaip mintex, ale kai staigiai prisireikė, daugiau nesugalvojau
ką pirkt) - ir pagerėjo. O gale vis dar naudojami mintex'ai iš to pačio
pirkimo - normaliai stabdo, dyla irgi normaliai. Ne taip, kaip tos
priekinės nedylančios buvo pasitaikę :)