Tema: Re: Q: 2.3 20V laisvos eigos vožtuvas
Autorius: Uu
Data: 2011-04-28 11:35:01
O tai jei būtų ISV - ar neturėtų ir šaltam varikliui negerovės darytis?

Kadangi tai susiję su temperatūra - tai aš dar pasitikrinčiau ECU 
temperatūros daviklį (na dėl visa ko, ir būtent ECU daviklį, tą kur gale 
variklio, prie valytuvų).

Na ir man atrodo, kad taip gali būti dėl oro srauto matuoklės. Nors kaip 
ji veikia pas 2.3 20V, tai nežinau :)

Paguodai - pabandyk pasikeist ISV į kokį nors kitą. Nes aš turiu 20vt 
ISV - atrodo gražus, vaikšto lengvai. Bet įdėjus į mašiną - kartais 
pradeda užgesinėt. Pakeitus į kitą, prasčiau atrodantį - variklis 
gražiai dirba laisvomis.

2011.04.28 10:45, Dex rašė:
> Sveiki,
>
> kažkoks kosmosas darosi su laisva eiga. Užvedus šaltą motorą (<0C)
> viskas gerai. Jei užvedi karštą ar šiltą - apsukos užkyla iki ~2500,
> tada krenta. Tada vėl užkyla, tada vėl krenta. Ir taip žodžiu
> junginėjasi. Vožtuvas pats atrodo gerai, praplautas, sklendė vaikšto
> tikrai lengvai, niekur nekliūna. Panašu, kad problema kompe (kaip jis
> valdo vožtuvą), bet niekaip neįkertu, kas galėtų būti.
>
> Any ideas?
>