Tema: Re: Audi 80
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-04-28 02:45:21
Is patirties (kaip bulkos vartotojas, pazistantis savo masina, ne
remontininkas) paspeliosiu (juk to ir nori? :D)

Benzo filtras gal prisiktas,
Benzo siurblys pasukus rakta pauzia tipiniu garsu, ar kaip nors ne taip?
Patikrinciau (atidaryciau ir paziureciau) paskirstimo dangti..
Pabandyciau uzvest tempimo budu ir ziuret ar tada veikia ar ne, is to
speciau ar su uzvedimu beda ar su viskuo :)
Praejes situos zingsnius skambinu mechanikui paklaust kada laisva :)

Papasakok kas buvo, kai sutvarkysi..