Tema: Re: Turbinos atauðinimas pries gesinant - ar bûtinas?
Autorius: 323
Data: 2011-04-26 09:03:22
15s ...

"g..@home"  wrote in message news:ip4lo0$9ms$1@trimpas.omnitel.net...

Na manau yra tiesos. Taciau gal labiau ne vesinimas turi itakos, o
galimybe turbinai suleteti pries uzgesinant varikli. jei tu atleksi ir
isjungsi varikli, turba is inercijos dar kuri laika suksis ir jau be
tepalo slegio... ir imho cia ne minuciu klausimas o 10 s. pakanka.
Zodziu atvaziavus nereik iskarto gesinti, gali gi 10 s pabirbinti,
nusiimti mago snuki ar dirzus atsisegti.