Tema: Re: Ar 185 tuks km 2006 metu masinai kritine rida?
Autorius: eMeR
Data: 2011-01-21 01:08:29
On 2011-01-18 14:00:47 +0200, MrG said:

> Kalba apie Q7 3.0 TDI.
>
> gal galite paporinti kiek rida tokioms masinoms itakoja sveikta?
> pvz kai turejau savo pirma masina VAZ 2106 - buvo aisku kad ties 80
> tukst kilometru bus reikalinga variklio kapitalke :)
> kakia maks rida laikytumete ribine perkant sito modelio padeveta masina?
>
> Aciu uz pagalba.
>
> MrG

Na nežinau.. Pats turiu taip pat '06 su šiandien kaip tik įsukta
186'000 rida. Nesigilinau ar tikra, bet pagal būklę - manyčiau. Pirkta
buvo su 169k. Apie problematikas nebent galėtų koks geras garažininkas
papasakot, kuris tvarkymu užsiima būtent šio modelio. Bet tik prie
butelio. ir turbūt ne pirmo - kai jau išsijungia proto knisimo režimas.
Viskas manau priklauso nuo ekploatacijos - jei mašina buvo prižiūrima,
laiku atliekami aptarnavimai ir tt., tai tokia rida, manyčiau, yra
juokas. Kaip pavyzdį galiu pateikt savo anksčiau turėtą E39, kurio
skydelis rodė ~250k. Atsitiktinai (metai po pirkimo) sužinojau, kad
tikroji jo rida +104k km. Ir ką - o gi nieko. Mašina "ledinė" iš
techninės pusės. Nes tikrai buvo ir mano, ir iki manęs prižiūrima. Ir
dar tikrai ne vieną ir ne 10k km nuvažiuos.

Todėl dar pasikartosiu - ne skaičiai skydelyje yra esmė. Kaip sakė
žinomas veikėjas - esmė mūsyse :D T.y. būklėje. Aišku jei skydelyje
šviečia 0,5mln, tai jau kita kalba.

Sėkmės įsigyjant gerą auto.

R.