Tema: Re: Q7 - alternatyva
Autorius: eMeR
Data: 2011-01-04 21:28:20
> I ka patartum renkantis atkrepiti demesi pirmiausia?

Į būklę. Visos mašinos genda. Tačiau jei nusipirksi uždroštą, plaukus
nusirausi. Nupirkus tvarkingą, kad ir brangiau sumokant, ilgu
laikotarpiu labai tikėtina, kad "atsipirks".

> Kas is komplektacijos yra butina, o ko galima ir atsisakyti laisvai?

Na čia nelabai ką ir pasakysi - viskas yra labai individualu. Ir tai
kas vienam gali atrodyt kaip dėmesio nevertas dalykas, kitam yra pats
svarbiausias.

Kas yra "gerai":
- Bluetooth laisvų rankų įranga. Suporuoji su telefonu ir vualia. Įsėdi
į mašiną, įjungi degimą ir viskas. Gali skambint / atsiliept naudodamas
laisvų rankų įrangą. Nesuprantu, kaip galėjau ankščiau gyvent be to.
- pneumatinė pakaba. Su sąlyga, kad veikia. Užmiesty galima nuleist
žemiau - stabiliau stovi posūkiuose. O dabar kurnors per nevalytą kelią
ropojant labai pravartu pasikelt, kad nepasikabintum.
- navigacija (net nežinau ar būna Q7 be jos). Juolab kad yra tikrai
kokybiškas Europos (tame tarpe ir Lietuvos) kompaktas.
- pilnai autonominis (programuojamas arba su nuotoliniu valdymu)
šidytuvas (webasto). Super dalykas.

Ko trūksta (man):
- Sėdynių ir veidrodžių atminties. Nuvarai išvalyt arba kas nors pagal
save susireguliuoja, paskui kelias dienas tenka kankintis kol vėl
įsipatogini.
- sistemos, palaikančios atstumą iki priekyje esančios mašinos, kai
įjungta kruizo kontrolė. Tiesiog patogus dalykas
- komfortinių sėdynių. Taip - jos šildomos, jos turi pagalvę nugaros
apačiai ir tt ir pan. Bet nėra galimybės atlošo lankstyt pusiau. Ir be
šito aš pvz negaliu idealiai susireguliuot sėdynės. Šito bene
labiausiai pasiilgstu iš ankstesnės mašinos.
- slėgio padangose stebėjimo sistemos. Ne pirmo būtinumo, bet praktiškas.
- gal įpratimo reikalas, kadangi visose ankstesnėse būdavo -
stoglangis. Juolab šitose būna panoraminis. Smagus dalykas. Bet vėlgi -
tikrai ne pirmo būtinumo.
- šildomo vairo

"Niekai":
- TV. Ankstesnėj turėjau. Per pustrečių metų panaudojau VIENĄ kartą.
- galinio vaizdo kamera. Čia labai subjektyvi nuomonė - niekada nesu
jos "turėjęs". Bet iš poros pažystamų atsiliepimų - nieko gero. Juolab
žiemą užsnigtos dažniausiai būna..

> Ar yra kazkokios problemines "skaudzios" vietos Q7?

Kolkas neteko susidurt. Tfu tfu tfu. Ir į medį barkšt barkšt barkšt.
Šeip manau būtų galvos skausmas su betkuo, kaip ir kiekvienoj naujesnės
mašinoj. Nes ant kiekvieno kampo kompai, elektronikos mudoliai blokai..
Plaktuku nepataisysi.

> Ar yra kazkokia rida, ties kuria daromas super brangus aptarnavimas?

Šeip neteko kažko panašaus girdėt. Variklyje eina grandinė, kuri šeip
nekeičiama. Iki pradeda barškėt. Girdėjau gandų, kad dėl šventos
ramybės ją reiktų pakeisti prie ~150k km. Aš nekeičiau.

> Bet kokie praktiniai pastebejimai ir mintys labai laukiamos ir reikalingos.

Kaip ir visoms mašinoms. Makasimalus informacijos surinkimas prieš perkant.

> PS Masina ne skraidimui, 7 vietos labiau extra atvejams nei pastoviam
> naudojimui.

Vadinas 171kw (neapsigauk - didžioji dalis Q7 3.0TDI iš Belgijos yra
155kw) užtektų. 7-iems taip pat galima patogiai važiuot su sąlyga, kad
du iš jų - mažamečiai.

R.