Tema: Re: dujos
Autorius: kastisv
Data: 2010-11-10 17:42:09
na jei ydomu tai galiu papasakot. siaip tai pati kontora normali, dejau
dujas pas juos per pazystamus gerom kainom. zigmas mldc dzedas, bet...
idejus dujas viskas buvo kaip ir ciki. puse metu. dejau brc normalia iranga.
problemos prasidejo praeita ziema, kai paspauzdavo saltukas. tai pradejus
vaziuot ant benzo, ant benzo ir vaziuodavo visalaik, dujos nepersijungdavo,
nors ir temperatura gana greit pasiekdavo 90 laipsniu. bandymai perjunginet
rankiniu budu rezultatu neduodavo.  zodziu ant duju persijungdavo tik
gerokai pavazinejus kokia valanda. kai orai atsilo, viskas susitvarke. bet
paskui islindo kita beda. karts nuo karo pradedavo trukciot, netraukt. bet
tai atsitikdavo nedaznai. paskui pradedavo permetinet ant benzo, jei tik
tapke biski stipriau paspaudi. be viso sito dar kartais budavo taip kad
atvaziuoji kurnors i vieta, is D perjungi ant parkingo ir pradedavo sokinet
apsukos taip pulsuojanciai.  apsukos kartias sokinedavo ir tik uzvedus ,
kaip persijungdavo i dujas. paskui pastoviai pradejo mest " check engine".
klaidos buvo susije su kuro padavimu. pratrini klaidas, po kokiu 300- 400 km
pist vel tos pacios. noriu pabrezt, kad ant benzo viskas ciki, pravazinejau
specialiai ne viena baka.jokiu klaidu ar check'u. tai gerai kad turiu laida
ir galiu pratrint klaidas, o tai vazineciau su deganciu check'u.
kelis kart buvau nuvaziaves pas zigma, pajungdavo ant kompo , paziuredavo,
bet nieko blogo nerasdavo. kelis kart programa perprogramuodavo, tas pats
sudas. budavo isvarai is ju, duodi gerokai gazo, pist ant benzo permeta. tai
ir su paciu zigmu vazinejom nemazai, pajunges online kompa ir tt. tai siaip
ne taip jis kazka ten uzdaugino, kad nepermestu ant benzo.  visos kitos
problemos taip ir liko nesisprestos. dar buvo pakeisti abu filtrai del visa
ko, bet ir anie buvo normalus. tai tiek ziniu :(

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q