Tema: Re: Sports suspension
Autorius: kastisv
Data: 2010-11-03 15:08:40
paziuret kaip is gamyklos isejo sita coupe jauciu sansu mazai.  kadaise as i
savo coupe buvau irgi susimetes ala sport suspension. aisku keiciau ir visus
amo, ne visai "sport" tik trumpesniu ir storesniu stoku. na man buvo visai
liuks, ant kelio stovejo afigienai.  del kazkokiu tai papildomu
stabilizatoriu tai pirma kart girdziu.
o vat dabartine auto is gamyklos isojo su komplektu, tai pagal vin' a viska
jau raso.

0YL Weight range 11

installation control only, no

requirement forecast