Tema: Re: Bilda galiniai suportai
Autorius: Mechanikas
Data: 2009-03-04 12:43:15
Kalades geros ir su viso priklausanciom spyruoklem. Itariu kad
isidevejusios skyles
http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=154&unit=58A0030D kur numeriu 5
pazymetas kaladeliu laikiklis. Kaip rase Tomas pakeitus juos pasitaiso.
Tomai kur juos gavai/pirkai?

Dainiushas rašė:

> ant priekiniu yra gi spyruokle, kuri neduoda barshket, kalades nu nebent
labai per mazhos.
> Gale kiek pamenu spyruokles ant pachiu kaladzhiu. Nzn, dar neteke matyt, kad
suportai barshketu nuo susidevejimos - arba lievos kalades arba kazhkas ne
taip surinkta.