Tema: Re: Lauko temp . daviklis
Autorius: kastisv
Data: 2009-02-26 16:04:54
man  neseniai buvo nutrukes to daviklio laidas. taciau temperatura
grybaudavo ~5 laipsnius(dazniausiai i pliusa). mano manymu jei butu laidas,
tai panasiai butu kaip ir mano atveju. tavo vietoj bandyciau pradziai
pasikeist ta davikli.
ps. kazkada draugelio astunej to daviklio isvis nebuvo, tai kartais lauko
temp rodydavo -50 :))) . manau ten prisideda ir kompo nusisnekejimai.