Mano užrašuose 4 bar slėgio reguliatorius parašytas, kuris laisvomis apsukomis dirbančiam varikliui palaiko apie 3.5bar kuro slėgį (kai įsiurbimo kolektoriuje -0.5 bar). Tai su pajungta vakuumo žarnele kuro slėgis 3.5bar, atjungus žarnelę turi pakilt iki 4bar. Viskas matuojama laisvomis apsukomis dirbančiam varikliui. 2010.10.25 11:59, Uu rašė: > Na neturiu po ranka knygos, bet atmintyje liko, kad tik *jetronikuose > (NG, NF varikliai) naudojamas 5 bar kuro slėgis. O MPI sistemose, > tokiose kaip naudojamos 7A, 3B ar AAN varikliuose, - mažesnis slėgis. > Kiek jis mažesnis, tai jau ir suabejojau. Gal 3.5, gal 3bar... > > Kas knygutę apie 7A turit? > > 2010.10.23 11:47, lagas rašė: >> 4-4,6bar knygoje rašo. Po 30min sistemoje turi likti ~3bar >> >> "Alexander" wrote in message news:i9sglm$bfp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O ne 5? >> >> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >> news:i9pcud$r9u$1@trimpas.omnitel.net... >>> aa..nu jo :) >>> dėkavoju :) >>> >>> Dex >>> >>> 2010.10.21 15:48, Uu rašė: >>>> Na taip iki kokių 7-9 barų galėtų būti, jei žarną užkimšti, bet greit >>>> siurblys sugestų :) >>>> >>>> Klausimas turbūt apie kuro slėgio reguliatorių. Tas apie 3 bar turi būt >>>> pas 7A. >>>> >>>> 2010.10.21 09:51, Dex rašė: >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> kokį maždaug slėgį turi pumpuoti kuro siurblys Audi90/Coupe su 7A >>>>> motoru? >>>>> >>>>> Dex >>>> >> >