Tema: Re: Q: Audi C4 2.8l quatro 92m
Autorius: ml
Data: 2010-10-13 10:44:42
neradau vakar nieko minties rate, šiandie dar važiuosiu. reikia tepalo lygį
patikrinti. šiaip niekas neūžia, bent jau neatkreipia dėmesio, mašina
normaliai važiuoja.
reikia turbūt nusiplauti kažkaip dugną ir reduktorių

tiesa, Dainiušai, tu kažkada žiūrėjai mano auto su kompu, netoli amalių
buvom susitikę, tai važinėju po senovei su ta pačia auto :)
..