Tema: Re: A4 gamykline signalizacija. Ar tinka kasko?
Autorius: John Smith
Data: 2010-10-06 15:26:03
Ar gali buti, kad pas Audi A 4, 2002 m. nera gamyklines signalizacijos (yra
tik centrinis uzraktas valdomas mygtukais ant rakto)?

"kurmis" <aa@aa.ua> parase naujienu news:i8ep06$k5n$1@trimpas.omnitel.net...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5508 (20101006) __________

http://www.eset.com