Tema: Re: del pdc i audi a4 avant 2004
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2010-10-05 22:50:06
:), del pdc nepirkti auto yra kvaila.Xenonai ne butinybe, tiesiog ju norisi,
o pdc moteriai reikia ir tiek.
Siaip auto su iskirtine komplektacija (s line vidus isore pakaba) ir stovis
super, po keliu menesiu paisekos supranti kad rasti kad atitiktu visus
kriterijus 100 proc yra neimanoma, taigi pasirenki varinata kuri nestipriai
reikia paugreidinti kad butu pasiektas tas lygis kurio pageidavai.
Prisegu kelias foto, tai gal bus aiskiau.....