Tema: Re: Audi A6 2001 1,9 85 kW
Autorius: Sliubas
Data: 2010-09-10 13:56:28
del v6 sutinku :)
del silpnumo, tai sunku pasakyti - meginau vaziuoti - dinamikos tiek mieste,
tiek trasoje lyg ir pakanka. Zinoma  96kW butu smagesne :) Pries tai turejau
c4 103kW, tai lyginant man net 85 PD smagiau vaziuoja :)
del uzdrozimo tikiu - laimes reikalas..

O kas konkreciai su tempeju buna negerai? O daugiau bedu nebuna? Sklinda
gandai, jof butent 85 megsta byreti daznai, ar cia tik mitas?