Tema: Re: COM: Audi S4
Autorius: Algis
Data: 2010-08-18 10:45:59
Suprantu.
Senais gerais laikais buvau 5 mašinas dalim paleidęs, tai puikiai
suvokiu kas ir kaip.
Šitos ardyt neplanuoju.
Ir šroto kaina kaip ir rašiau manau tikrai sąžininga ;)

Tiesiog kol neturiu kitos mašinos, galiu žvejotis čia ar autopliuse
geresnių pasiūlymų ;). Ar realu rasti - neįsivaizduoju...
Bet pabandymas kainuoja nedaug.  O naujos mašinos įtariu ieškosios ilgai. ;)