Tema: Re: Vairo stiprintuvo skystis
Autorius: M
Data: 2010-07-19 15:59:18
Nieko man atrodo kad skystis levas supiltas. Nes kazkada truko dapyliau kaip
ir viskas gerai buvo poto atejo siltesni orai ir pradejo burzgeti vairo
stiprintuvo siurbliukas. O burzge jis neiskart kai biski daugiau
pasisukineji mieste ir kai variklis pasyla. O ir pats skystis atidarius
dangteli putuojantis buna. :(
Perziurejau slangeles per kurias ateina ir iseina nu liktais su jomis viskas
tvarkoje ner nei suskeldejusios nie blogai pritvirtintos toks jausmas kad
pats skystis kazkoks levas. Tai yra noras paiimti nauja geresni ir paziuret
ar tas pats sudas gaunas.