Tema: Re: vag com ant win7
Autorius: kastisv
Data: 2010-06-14 23:38:52
pas mane VCDS 805 ant xp veikia normaliai, o vat ant vistos bei win7 raso
kad neranda draiveriu, nes pas mane 64 bit langai. taciau issprendziau sita
problema atsisiuntes is vag com'o naujausia ten legalia versija, istraukes
is jos draiverius, sukises pas save I 805 ir viskas kaip ir veikia. taciau
dar problema yra ta, kad nuskanavus parodo klaidu kodus,  o vat aprasymu
neduoda ir raso tipo unknown ar kazkas pan. taigi skolinuos loptopa su xp ir
vargo nematau :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5196 (20100614) __________

http://www.eset.com