Jei sugalvosi pakeisti stiprintuvo skysti orginaliu, tai vienas is DIY: http://www.pakwheels.com/forums/d-i-y-projects/74042-power-steering-fluid-flush-diy-vw-passat-atw Bet pradzioje reiktu rasti priezasti kodel burbuliuoja. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:htl646$ucb$1@trimpas.omnitel.net... > kažkur ora siurbia, labiausiai tikrink grįžtamą šlangą. Aišku gali būt ir > siurblys kiauras jau > > "M" <nesvarbu@nera.lt> wrote in message > news:htl3vo$quj$1@trimpas.omnitel.net... >> Situacija tokia kad kazkada buvo besibaigentis vairo stiprintuvo >> hidraulinis skystis tai papildziau (pagal spalava buvo bespalvis). Viskas >> kaip ir gerai kuri laika. Bet vat dabar vel prasidejo vairo siprintuvo >> birzgejimas kaip tada kai truko ale neteptu to stiprintuvo. Bet jau >> skycio trukumo dabar jau kaip ir nera >> pilnas bakelis. Bet vat pats skystis kazkoks suputojes :( Gal kas esat >> susidure su panasia problema. Ar cia pats skystis kaltas ar jau paciame >> stiprintuve kazkur beda. Tiesa kol salta masina liktais to birzgejimo >> nera bet pavazinejus ilgiau jaustis pradeda :( Pats skystis tai >> neprapuola. >> Audi A6 1.8 98m >> > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 5156 (20100530) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > >