Tema: Re: Langų apiplovimo purkštuko ardymas
Autorius: svaika
Data: 2010-05-25 10:41:55
:D

Kaip nekeista visą ištraukiau. sunkiai, bet pavyko. senelio golf3, irgi
buvau ištraukęs, prapūčiau, pravaliau ir puškia po šiai dienai. saviškį
ištraukiau su rūdimis apsitraukusiu galu, kuris jau eina į ta galiuką.
rūdys matomai nuo varžto, kuris užsuka patį valytuvą, kitaip
nepaaiškinsiu iš kur jos ten. atgal sukišt lengvai nepavyko, užpyliau
turėtu po ranka šampūno lašiuku ir susigrūdo atgalios. po viso to,
pastebėjau, kad kartu su valytuvo sūkiais, sukasi ir tas vamzdukas, ant
kurio užsimauna šlangutė - ar taip turi būti, bbž, bet man toks
vaizdzelis nepatiko :)

Beto, ištraukus tą vamzduką, pastebėta, kaip ir ant golf3 taip ir ant
maniškes, kad kažkokia kūtvela viduje ten gyvena - į galvą topteli tik
vienintele minti, prieš patenkant iki galutinio tikslo, kad nepagautų
kokių nešvarumų ar dar ko, jis yra sulaikomas tos kutvelos, panašios lyg
i kempinę ar kokį biesą, per vidurį esanti maža skylute praeidžia tik
skystį. kitose mašinose tas pa pati kūtvela gyvena ? :)