Tema: Re: del Audi A4 stabdziu disku
Autorius: ahu
Data: 2010-05-08 15:17:28
indomus palyginimas su tuo ketvirtadaliu ! o kodel NAUJOS detales turetu
kainuot skirtingai naujai ir senai masinai ?
koks sailentblokas ar tai ar kitai jis vistiek yra sailentblokas. jei sneket
apie srota tada jo, visai kita kalba.
bet jei masina nedziugina, tai tada ir keliasdesimt litu zapadlo jau ...
pvz mano auto vertinama panasiai, bet sukista jau mazdaug 8 - kart tiek i
NAEBUTINUS dalykus, o jei dar butinus priskaiciuot
tai (tai geriau to nedaryt :-) ) bet mane tai dziugina ir dar kist
pasiruoses, taip kad kiekvienm savo.