Tema: Re: B7 2.0TDI kondicionieriaus kompresorius
Autorius: kastisv
Data: 2010-04-23 20:24:26
na tai kiek as suprantu tai cia ir yra  " ale sankaba" . as taip pat sita
dalyka tvarkiausi, bet kad man pakeite ta visa skardele ir berods 6 gumeles
uz kazkiek biski daugiau nei 100 lt.  cia domeikavoj  pas valda. beje,
ieskojau ir as is pradziu kito kompresoriaus, tai buvau atsivezes nuo 3 ltr
motoro kaip ir mano, bet netiko. tai susitvarkiau viska uz ~150 lt.

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q