Tema: Re: Disku problema
Autorius: G..@home
Data: 2010-04-12 15:02:36
o pas mane beda su musimu.. dideli diskai ventiliuojami, 8 kaladeles.
muse- nutekinau(sake buvo labai minimalus musimas, tik vietomis blogai
pritrintos, matesi demes). pravaziavau 3000km ir vel pradejo musti,
kolkas nenuiminejau, taciau is isores matosi graziai nudile..
ekstremaliu stabdymu nebuvo :/ + audine S klases, tai kaip ir turetu
pakelti smagesni stabdyma :/