Tema: Re: Neissirenku variklio
Autorius: Suomis OOOO
Data: 2010-04-02 11:26:18
todel kad lAAAbai daug procentu siu auto jau yra lavoneliai...
remontas nepigus nes yra daug ka keisti.....
nors esu audi "fanas" bet
nuo 97 iki 2003 metu audzi neimciau....
na nebent kaina rida ar dar kazkas butu panasu i pasaka :)
p.s. o OOOO A4 su 2,5 TDI is vis yra nesusipratimu nesusipratimas ....