Tema: Re: A4 Quattro galiniai suportai
Autorius: kastisv
Data: 2010-03-24 13:32:22
nzn  tamsta kaip ti juos tvarkiai, bet teisingai sutvarkius anie laiko
tikrai ilgiau. pats ne karta esu tvarkesis pats, viskas puikiai veikdavo ir
po metu ar 2.
tavo atveju siulau keist ta asele ( kuri greiciausiai pas tave gerokai
uzpuvus), buna ju nauju pirkt. aisku ir trosus dar ziuret.
bet tavo atveju gal verta patiket siuos darbus meistram kurie tame nusimano?

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q