Tema: Re: mistika su 2.5tdi (132kw) A6 karutyje
Autorius: Dainius
Data: 2010-03-22 23:59:54
Pavel B raše.:
> Sveikas,
> kas tau diagnozavo sia problema? Nes mano 1.9TDI irgi kazkas panasaus
> darosi.

labas problema kuro bake ten siurblys stovi jei kuro maziau nei puse
bako jis perpompuoja kura i atskira rezervuora kur stovi kuro paemimo
vamzdelis , jei siurblys mires kuro nepaduoda iki siurblio pilk pilna
baka kuro arba keisk siurbli arba daryk skyle to rezervuoro  apacioje
kur stovi siurblys ir problemos ner sekmes