Tema: Re: C4 / leshines lempos / shviecia - nieko neshviecia
Autorius: svaika
Data: 2010-03-10 06:59:10
Na kadangi laikikliai nesilaiko, del sportinio intereso reikes didiji
savaitgali ishsiimt ir ishvalyt viena puse. Tiksliau, ishorinis stiklas
kaip ir valytas buvo, leshio ishore taip pat - dabar valyt leshio vidu ?
Imanoma tai padaryt per lemputes ikishimo anga ? Leshiai matiniai. Man i
juos ziurint net mintis shauna - del to kad matinis, xrienovai ir
shviecia... :)

Pirmam atsakymo post'e AB uzsimine apie HELLA zibintus - kur ju ieshkot
- turguje, parduotuviu lentynose, gal kas tikslesnius kontaktus to
reikalo Kaune turi ?

--
svaika