Tema: Re: Vag error
Autorius: Almantas
Data: 2010-02-26 21:48:33
Pas mane irgi tas pats. Tiktais kartai dar atsistato i vieta. Ir galvoju, 
kad tikrai ne matuokle. Jeigu kas ka issiaiskintu buciau dekingas uz bet 
kokia info
"Andrius" <andrius@andernetas.lt> wrote in message 
news:hlr4r4$6oj$1@trimpas.omnitel.net...
> Na mazdaug aisku reik pradeti kazka ziureti, nes taip nesamone vazinetis
>
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
> news:hlph6q$9r1$1@trimpas.omnitel.net...
>> o matuoklė prie ko?
>>
>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>> news:hlo2sn$ec0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> oro matuoklei pyze?
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Andrius" <andrius@andernetas.lt> wrote in message 
>>> news:hlmv1k$ivc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> sveiki,
>>>> gal kas galit pakomentuoti?
>>>> Control Module Part Number: 4A0 907 401
>>>>  Component and/or Version: 2,5l R5 EDC A23     D46
>>>>           Software Coding: 00000
>>>>            Work Shop Code: WSC 00000
>>>> 4 Faults Found:
>>>> 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
>>>>        07-00 - Signal to Low
>>>> 01268 - Quantity Adjuster (N146)
>>>>        17-10 - Control Difference - Intermittent
>>>> 00560 - Exhaust Gas Recirculation System
>>>>        17-10 - Control Difference - Intermittent
>>>> 00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: 
>>>> "Schieberweg"]
>>>>        27-10 - Implausible Signal - Intermittent
>>>>
>>>> vaziuojant atleidus gaza jo nebepriima, tada ismynus sankaba ir 
>>>> nukritus apsukom iki min tada vel galima spausti gazo pedala, ir taip 
>>>> perjungus kiekviena pavara reikia leisti variklio apsukom nukristi iki 
>>>> laisvu apsuku.
>>>> Gal kas turejot panasia problema?
>>>> A 100 2,5TDI 92m AAT
>>>>
>>>> dekingas uz info
>>>
>>