Del spyruokliu, oi kiek daug skirtumo gali buti... Kietos spyruokles pakabos eiga stipriai apriboja. "md" <md@namie.org> parašė naujienų news:hjpv6c$1fn$1@trimpas.omnitel.net... > tai bandyti srote pasieskoti perdaug nesuvynioto donoro ir tiketis, kad > amortikai tiks... del spyruokliu tai linkes tiketi, kad nebus skirtumu, > bet del amortiku nesu toks isitikines. > > kitas variantas imti kokius biudzetinius KYB, SACHS ar BILSTEIN naujus > amortikus... > > aisku dar lemia ir kaina, srotiniai yra sunkiai prognozuojami. > > na ir svarbiausiais turbut momentas - pasirinkti tinkamus meistrus tokiai > operacijai. Kolkas turiu patirties tik darant kitokia operacija - is sport > pakabos i real sport, bet tai buvo seniai... Na, bet turiu keleta > variantu. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hjpubg$vo1$1@trimpas.omnitel.net... >> kartu amortikus ir spyrokles >> arba nieko nedaryt. >> >> "md" <md@namie.org> wrote in message >> news:hjptui$v53$1@trimpas.omnitel.net... >>> Zmonos Seatui (Ibiza 2004 96kw) pavasari noreciau pakeisti pakaba i >>> standartine, dabar yra sport komplektacijos. >>> - paprasciausias variantas pasiimti spyruokles nuo anglo ir jas pakeisti >>> - kartu keisti ir amortikus? >>> - kartu keisti dar ka nors? >>> - nekeisti nieko ir vazineti su sport pakaba toliau >>> - keisti masina >>> >>> Paskutinis variantas atpuola, nes masina siaip ideali, prabegusi 90kkm >>> tik nelabai minkstai vaziuoja... >>> stockinius 16" ratus pakeiciau i 15" seato, smarkiai pagerejo, bet >>> vistiek norisi dar... >>> >>> PS. apie tyciojimasi is masinos ideju turiu. >>> >>> > >