Tema: Re: slapias kilimelis. A6
Autorius: V.R.
Data: 2009-11-16 01:51:46
nu tai drenaza pravaliau, viskas berods gerai, kol uzvakar vel nepatikrinau
kas dedasi po kilimeliu. ten vel pilna vandens... nu tai pasiemiau kibira
vandens, nuejau iki masinos, pyliau ant priekinio stiklo, pasirodo, kur yra
valytuvai, prie ju yra plastmasine apsauga, kuri eina iskart po stiklo, ir
ji atlipus buvo, per ja kiaurai bego visas vanduo i oro paemimo anga (ant
jos uzdetas oro filtras), kuri randasi prie pat akumuliatoriaus, kaireje.
uzklijavau su moment klijais ir privariau silikono. nu tai dabar ziuresim
kas bus. jei cia ne del to vanduo kaupiasi, tai nebeisivaizduoju kas galetu