Tema: Re: Galimas termostato gedimas
Autorius: Kestas.
Data: 2009-11-10 14:21:28
Nu cia siaip uzklausus molerio vln servise (pats nuardymas mol 250lt). Nu man  kaip ir
daugoka  pasirode, dabar uzklausiau siaip paties termostato kainos zmogaus siaip
prekiaujanciom  dalim  - sako apie 50lt, gal visgi tas serviso vadybininko kompas
primygtinai siule kazka dar kazka uz likusia suma pakeisti, reikes teirautis is naujo :)

p.s. audi ukyje kazkaip neplanuotai atsirado, nieko apie jas nzn - nei kur remontuotis reiketu,
nei manualu kol kas randu tam modeliui (kazkaip tie baisus skanuoti alfos manualai ir tai
atrodo fantastiskai :), tai renkuosi info po truputi