Tema: Re: ? Apie A4 pakaba
Autorius: md
Data: 2009-11-06 12:03:16
Rokas wrote:
> Pastaruoju metu kazkaip keistai auto elgtis pradejo (o gal tik dabar
> pastebejau - auto eksploatuoju maziau kaip pusmety), vaziuojant per
> kliutis ar staigesniuose posukiuose auo siubuoja kaip "stalas su per
> ilga koja", taip lyg ir skersai, toks yspudis kad padanga nuleista.
> Pradejau ytarinet kad gal amortikai ar spyrukles skirtingos sudetos,
> nors buves sheiminikas deklaravo, kad pakaba priesh pusmety po
> kapitalinio. Sumeciau kad reik gudriu kurmiu ish news'u uzklaust - gal
> cia kokia specifine A4 liga?

Na jeigu rimtai, tai aisku butinai patikrink visus amortikus, be abejo
padangas. Spyruokliu zymejima sutikrink. Gali pagal kebulo nr. issimti
israsa kokia is tikruju vaziuokle turejo eiti i tavo auto. Dar girdejau,
kartais buna ir spyruokle kokia paluzusi. Ant keltuvo gal matysis?

O siaip tai turi ta A4 ir specifini toki lingavima - posukiuose jinai
svyra daugiau nei auto su iprastine McPherson vaziuokle. Mano
vestibiuliarinis aparatas taip ir nepriprato prie jo.