Tema: Re: B4 TDI zyzimas ant silto
Autorius: Altair
Data: 2009-11-05 13:22:37
buvau servisioke, tai motoristas paklauses is kart sako kad guolis kazkuris.
Tik neaisku kurio dirzo roliko ar kurio itempejo.
Idomu tai, kad salone sitas garsas daug kartu susitiprina ir atrodo kad jis
salono dalyj, bet siandien daugiau pavazinejus tiesiog garsiau girdejosi ir
is todel lauko girdejosi per variklio darba.

Jau pagrindinio dirzo keitimo laikas arteja, reikes matyt viska kruvoj
pasikeist.