Tema: Re: A6 angliskai
Autorius: Nasharovas
Data: 2009-10-26 11:01:11
Aciu Vitui, dabar bent jau bus galima susikalbet su technika abiem
suprantama kalba.

Kas del navigacijos, tai jau buvau taip pasidares, taciau kalba pasikeite
tik navigacijos meniu, vedant auto visvien kazka vokiskai rase, dabar bent
jau aisku, kad siule stabdi spaust pries metant pavaras ant automato (kas
akivaizdu, bet visvien smagiau kai suprantamai parasyta).

Ieskau google ir torrentuose manualo, taciau nepavyksta rasti, gal kas
turite parsisiunte? Arba koki linka gal galit duoti.
Aciu.