Tema: Re: riebokshlio
Autorius: ahu
Data: 2009-10-21 21:48:05
tu cia manes klausi ar as tikras ar kaip ? na kaip ten su tuo centriniu difu
iki '87 metu yra
tai absoliuciai tikras nesu, nes neciupinejes, tik is bendro issilavinimo
zinau,
o kas liecia V8 tai esu daugiau nei tikras :-) tas hidromova liaudyje taip
vadinama, o "po naucnamu" tai butu
elektronikos valdoma diskeline blokiruote. ji buvo TIK V8 su automatine
deze, V8 mechanuose centre stovi torsenas