Tema: Re: Del tepalu 2.5 tdi 85 kW 1995m
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-02-11 11:47:47
ash tai ytariu nuo pachios alyvos priklauso. Kazhkada dar su A100, kazhkokios Shell'o ypyliau......tai virsh dvieju litru gal prarijo ano per 10kkm. Nors iki to ir po to repsol, carlube suvalgydavo apie puslitri.

--
Dainius

"Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message news:gmu6hl$7k4$1@trimpas.omnitel.net...
> na kad "pavaziaves" variklis
> "valgys" sintetika truputi daugiau - taip
> geriau "leis" sintetika per senesnius riebokslius ir t.t.- taip
>
> moksliskai neirodysiu ...:DDDDD
> bet is menkos patirties sakau

>>> brangus.. Tai dabar ieskausi optimalaus varianto tarp kokybes ir kainos,