Tema: Re: a4 b6 1.8TQ AT sanaudos
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-02-04 22:26:35
uzhputimas gi px, jei nedugnais vazhineji. 

O automatas mieste labai nemazhai dadeda

-- 
Dainius


"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gmcsuk$9bg$1@trimpas.omnitel.net...
> Ai tai normaliai ten su svoriu. Siaip tuomet manau gal ir perdaug valgo. Na 
> 15-16 litru tai valgo a4 Q uzpusta iki 260aj ir 310nm, su keista turba ir 
> kitais purkstukais. O toji ~160aj tai gerokai perdaug 16 litru...
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gmcrhu$7qp$1@trimpas.omnitel.net...
>> A4 ne A6 :)
>>
>> O DSG toks.....nu pats supranti. Normaliam automate yra 
>> hidrotransformatorius, kuriam idealiu atveju lieka 15%.....pas DSG jo 
>> nera.
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gmcmp1$2br$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na kaip ir automatas DSG.
>>>
>>> Beje veliau uzsipylus kuro, nuresetinus skaitikli ir linksmiau 
>>> pavazinejus
>>> gavau 14.8 litriuku mieste.
>>>
>>> Manau, kad A6 1.8t Auto ir dar Q normalu 16 litru mieste. Mase jos 
>>> didele,
>>> tas variklis jai per silpnas, ko noreti.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:gmcfep$psf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> guolis ne quattro, ne automatas ir gausiai naujesnes kartos. Tai gal
>>>> normalu, kad mazhiau ryja?
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "shimas" <darius.simanel@gmail.com> wrote in message
>>>> news:gmcedd$ok1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu reikes dar pabandyt pasijungt prie kompo, gal ten ka negero 
>>>>> pamatysiu.
>>>>>
>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gmca12$i2k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> guolis su 2.0T siandien malantis mieste 12.4
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "shimas" <darius.simanel@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:gmbkg6$bhg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kiek jusu masinukas valgo kuro ziema vazinejant pagrinde Vilniuje?
>>>>>>> maniske kazkaip 16l, tai galvoju ar cia norm ar cia reik kazka 
>>>>>>> ziuret.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>> 
>