Tema: Re: klausimelis..
Autorius: Vytenis M.
Data: 2009-01-28 19:47:33
Pas mane tas pats A4Q. Vasara ipiliau kazkokio skyscio kuris uzkisa skyles,
palaike apie 1men.. vel pramuse. Dabar pastebejau, kad jeigu dapilu iki min.
ir vazineju nelabai keldamas apsukas tai ir laikosi ant min. jeigu pora
kartu spusteliu iki redlaino-pramusa, sumazeja apie ~1,5cm ir stovi toje
vietoje kaip bevairuotum. Variklio temp. nekyl auksciau leistinos vietos,
tad labai ir nesiparinu.