Tema: Re: Kaip kovoti su Rasojimu priekinio lango AUDI A3 ?
Autorius: Aidas
Data: 2009-01-26 18:10:32
Man žiauriai rasojo kai leido salono pečiukas. Bet buvo šios toks ir degėsių
kvapas, nors bėgančio antifrizo po kojom nesimatė. Tiesa tas "rasojimas" nuo
antifrizo sunkiai labai nusivalko su skudurėliu, tiesiog mozojasi stiklas,
atrodo kaip riebaluotas.
    Dar gali rasot kaip rašė dėl to kad neima oro iš lauko - vadinama
recirkuliacija, jei tarkim sklendė sugedus. Jungian tą recirkuliacijos
mygtuką turi girdėtis kaip sklendė užzidaro/atsidaro. Arba sustoji paskui
kokį nors seną Ikarusą ir žiūri, ar prisitrauksi smarvės į saloną. Jei
prisitrauksi - viskas gerai :-DDD Vadinasi orą iš lauko ima.
    Kad rasoja nuo kilimėlių - nesamonė. Jei kilimėliai medžiaginiai, tai
pilna vandens dugne.
    O šiaip tai aš irgi pastebėjau, kad auto su kondiškėm rasoja labiau.
Aišku kai neveikia kondiškė. Jei išorės t leidžia ją įjungti, tai ir įjunk.