Tema: Re: pensiju reikalai
Autorius: Valdzia
Data: 2010-02-05 12:16:29
>o verta ta pensiju kaupimo sutarty pasirasyt, apskritai? Niekur nesu
>sudares, nors pristoje buvo. Esu jaunas.

manau verta, bet reikia viska papasakoti tau, kad zinotum kaip viskas
veikia, nes agnetai dazniausia parodo sodros skolas, tada uzdeda fondo
pajaminguma 20% ir rodo kokia fantastine pencija gausi. daug zmoniu
susigundo o gryzti paskui i sodra negalima. todel jei noresi parasyk
papasakosiu.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"