Tema: Re: Ajusa vs Victor Reinz
Autorius: TranZOO
Data: 2010-02-05 09:23:35
pas citrus nezinau kaip. cia pas vw 1.8T ir senaji 2.0 isvaro per tepalo filtra. tiksliau per tarpine tarp tepalo filtro ir ausintuvo. pas senus 1.6,1.9 tdi buna isvaro pro rieboklius

o variklistas vienas pasake taip - jei tepalo filtras prisuktas ranka - pro ji ir isvaro, jei per stipriai - pro bilekur.