Tema: Re: kirpykla...
Autorius: Donce
Data: 2010-02-05 09:09:57
kerpuosi ukmerge g 298 b ar tai c name
priesais tanagra kur yra saugoma eikstute salia jos yra rudi 6 aukstu namai,
tai antras namas nuo ivaziavimo,
Ligita 8-671-15224
be galvos plovimo ~ 20 lt jama
as plaunu galva 2 kartus tai 25 lt moku
super kerpa vyrus
tik neik i BIG'a, nu nafik kai nukirpo mane ten.... :)
"sigijola" gabijos g prie gabijos magsimos Larysa ten tokia dirba (visi
labai giria), tai irgi vyrus neocen kerpa, moteriskes puse bedos.

--
Donce