Tema: Re: Darbo pasiulymas: Uzpirkejas/ Analitikas-asistentas
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-02-04 22:18:04
On 2010-02-04 20:58:18 +0100, Markovich said:

> man rodos siais laikais jau gali ir mazesni pinigai uzmotyvuot, ypaciai
> jei sedz be darbo jau kokius metelius niekingus
> tiesa pasidalinkite kiek jau CV esate gaves? kazkaip ydomu kaip sekasi

apie 10, bet normalus/tinkamas tik vienas kol kas (ir tai ne CV, o
tiesiog laiskas), dar pora siaip "gal tiktu".

del to, kad imesta i o.autos... o.darbas siulau net nei vieno komentaro :)

siaip cia butu kaip ir mano asistento pozicija, bet as pats isheinu is
tos kompanijos, tai kaip sakoma "skatertju doroga" protingam zmogui
netoli ir iki krypties dyriko nes vieta lieka laisva, funkcijas kitas
managementas pasidalina, nors pradzioje tai is esmes man kliuvusi
"juodesnio" darbo dalis + buvimas CFO asistentu. Beje, kaip tik puiku
pavyzdys, jaunas galvotas bicas paimtas CFO asistentu/kontroleriu
ishejus neseniai CFO pats juo ir patapo. Zodziu noriu palikti kazka
potencialaus, nes jaunam gabiam bicui tai puiki patirtis bus ir gal net
trampliniukas i international career (su visais jos pliusais ir
minusais), nors cia jau ne nuo manes priklausys.

imone nelabai didele, bet Frankfurto birzoje listinguota...